Polityka Prywatności

Działając na podstawie przepisu art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO), a także ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych niniejszym informujemy, iż:

  1. Jesteśmy administratorem Państwa danych osobowych jako naszych klientów. Poniżej wskazujemy
    pełne dane Administratora:
    INS Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wołczkowie (72-003)
    przy ul. Różanej 7, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy
    Szczecin-Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000754412, tel. 22 494 36 50, e-mail: biuro@ins-med.pl
    W dalszej treści zwana także „Administratorem”.
  2. Administrator nie ustanowił Inspektora Ochrony Danych. W sprawach dotyczących ochrony danych
    osobowych oraz w celu realizacji Państwa praw prosimy o bezpośredni kontakt z Administratorem,
    w tym w szczególności pod adresem mailowym: biuro@ins-med.pl
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
    1. zawarcia i wykonania umowy ubezpieczenia – przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej
      zakończeniu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    2. przygotowania oferty i podjęcia działań przed zawarciem umowy (podstawa prawna: art. 6
      ust. 1 lit. b RODO);
    3. przesyłania informacji handlowych w celach marketingowych w przypadku nieposiadania
      ubezpieczenia zawieranego za pośrednictwem INS Services Sp. z o.o., jak również
      w przypadku nie zawarcia umowy ubezpieczenia lub po rozwiązaniu umowy ubezpieczenia,
      na podstawie Państwa zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    4. wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych związanych z zawieranymi umowami
      (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    5. marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych INS Services Sp. z o.o.
      oraz ewentualnie w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z
      zawartą z Państwem umową ubezpieczenia – podstawą prawną przetwarzania jest
      niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu INS Services Sp. z
      o.o., przy czym uzasadnionym interesem INS Services Sp. z o.o. jest dostarczanie klientom
      informacji o produktach ubezpieczeniowych i innych produktach finansowych oferowanych
      przez INS Services Sp. z o.o., a także możliwość dochodzenia przez niego roszczeń oraz
      obrony przed roszczeniami wynikającymi z zawartej umowy ubezpieczenia (podstawa
      prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    6. w celu wznowienia umowy ubezpieczenia po wygaśnięciu ochrony – podstawą prawną
      przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych osobowych do realizacji prawnie
      uzasadnionego interesu administratora w postaci marketingu bezpośredniego usług
      własnych (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    7. przy czym podanie danych osobowych w związku z zawieraną umową jest konieczne
      do zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia oraz do dokonania oceny ryzyka
      ubezpieczeniowego – bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy
      ubezpieczenia. Natomiast podanie danych osobowych w celach marketingowych
      jest dobrowolne;
    8. badania poziomu zadowolenia klientów z oferowanych przez nas usług, planowania rozwoju,
      tworzenia zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne Administratora, jako
      realizację naszego prawnie uzasadnionego interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  4. Czas przetwarzania danych:
    1. Dane osobowe są przechowywane przez cały czas trwania umowy ubezpieczenia
      i po jej wygaśnięciu, ustalony na podstawie odrębnych przepisów prawa, w tym przez czas
      niezbędny do dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami przez INS Services Sp. z o.o.
    2. W przypadku Państwa danych wykorzystywanych do celów marketingu bezpośredniego,
      INS Services Sp. z o.o. przestanie wcześniej przetwarzać dane, jeżeli zgłosicie Państwo
      sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych w tym celu. W zakresie, w jakim podstawą
      przetwarzania danych jest zgoda, Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu jej
      wycofania lub dezaktualizacji Państwa danych.
  5. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom:
    1. Podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, uczestniczącym w wykonywaniu
      naszych czynności:
      1. obsługującym nasze systemy informatyczne lub udostępniające nam narzędzia
        informatyczne,
      2. podwykonawcom wspierającym nas w świadczeniu usług dla naszych klientów na
        podstawie zawartych umów, w tym w szczególności towarzystwom ubezpieczeniowym,
      3. podmiotom świadczącym nam usługi administracyjne, księgowe, konsultacyjne, pomoc
        prawną,
    2. Innym administratorom danych przetwarzającym Państwa dane we własnym imieniu, w tym
      w szczególności: podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, podmiotom
      prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze).
    3. Podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
      (w tym organów administracji publicznej).
  6. Państwa uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych:

Zapewniamy spełnienie wszystkich Państwa praw wynikających z RODO, tj. dostępu do danych,
możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, w sytuacji ustania celu ich
przetwarzania, w przypadkach określonych w przepisach RODO. Przysługuje Państwu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od INS Services Sp. z o.o. Państwa danych
osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu
maszynowego. Możecie Państwo przesłać te dane innemu administratorowi.

Z uprawnień tych możecie Państwo skorzystać między innymi:

  • kiedy zauważycie, że dane są niekompletne lub nieprawdziwe;
  • gdy dane są już zbędne do celów, dla których zostały zebrane możecie cofnąć swoją zgodę na
    ich przetwarzanie lub zgłosić sprzeciw wobec ich przetwarzania;
  • kiedy zauważycie, że dane są nieprawidłowe możecie żądać ograniczenia przetwarzania
    danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych.

Macie Państwo prawo żądać ograniczenia przetwarzania danych, jeśli:

  • dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziecie chcieli, aby zostały usunięte;
  • dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne do obrony lub dochodzenia
    roszczeń, lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z INS Services Sp. z o.o. korzystając
ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.
Ponadto macie Państwo prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez INS Services
Sp. z o.o. Waszych danych osobowych do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.

  1. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych:

W sytuacjach, w których podstawą przetwarzania danych jest Państwa zgoda, może być ona cofnięta
w każdym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem czynności
przetwarzania Państwa danych dokonanych przed cofnięciem zgody.

  1. Profilowanie danych w sposób zautomatyzowany:

Informujemy, że Państwa dane mogą być profilowane w sposób zautomatyzowany, w szczególności
w celach marketingowych, prowadzenia badań, oceny zainteresowań i preferencji zakupowych,
w tym oferowania produktów i usług w oparciu o przypisane Państwu preferencje, a także
do wewnętrznych analiz.
Do profilowania będą wykorzystywane następujące kategorie danych: informacje o produktach
i usługach, sposobie korzystania z nich, informacje o płatnościach, informacje zawarte w plikach
cookies, informacje o adresach elektronicznych (odwiedzanych podstronach), informacje
o używanych urządzeniach.
Mają Państwo prawo w każdym momencie do wyrażenia sprzeciwu na profilowanie Państwa danych
w sposób zautomatyzowany. W chwili złożenia sprzeciwu, Państwa dane nie będą już podlegały
takiemu profilowaniu.

POLITYKA COOKIES

  1. Administrator gromadzi informacje pozyskiwane automatycznie – logi systemów (tzw. rejestry zdarzeń), zawierające w szczególności publiczne adresy IP użytkowników odwiedzających Serwis i korzystających z usług świadczonych w ramach Serwisu. Logi systemów wykorzystywane są przez Administratora do celów statystycznych. Zbiorcze podsumowania w postaci statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących użytkowników odwiedzających Serwis.
  2. Administrator, stosownie do przepisów art. 173-174 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2018.1954 t.j. ze zm.), informuje o wykorzystywaniu anonimowych plików cookies, które służą do zbierania informacji dotyczących korzystania przez użytkowników z Serwisu.
  3. W Serwisie wykorzystywane są pliki cookies – pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika i służące do korzystania ze stron Serwisu.
  4. Celem wykorzystywania plików cookies przez Serwis jest dostosowanie zawartości Serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania z Serwisu.
  5. Za pomocą technologii cookies zbierane są jedynie anonimowe dane statystyczne o użytkownikach. Informacje uzyskiwane dzięki plikom cookie nie są przypisywane do konkretnej osoby i nie pozwalają jej zidentyfikować.
  6. W trakcie odwiedzania Serwisu do urządzenia końcowego użytkownika wysyłany jest co najmniej jeden plik cookie w celu jednoznacznego zidentyfikowania przeglądarki. Informacje przesyłane przez przeglądarkę użytkownika są automatycznie rejestrowane przez Serwis.
  7. Pliki cookies, przechowywane przez nie informacje oraz uzyskiwanie dostępu do tych informacji nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym lub
  8. oprogramowaniu zainstalowanym na tym urządzeniu.
  9. Użytkownik może w dowolnym momencie w swojej przeglądarce zmienić ustawienia lub wyłączyć obsługę plików cookies, może to jednak spowodować niepoprawne funkcjonowanie Serwisu.
  10. Jeżeli użytkownik nie dokona zmiany domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie dotyczącym plików cookies, pliki te zostaną umieszczone na urządzeniu końcowym i będą wykorzystywane zgodnie z zasadami określonymi przez dostawcę przeglądarki internetowej.
  11. Informacje na temat zarządzania plikami cookies w poszczególnych przeglądarkach – w tym w szczególności instrukcje zablokowania odbierania plików cookies – można znaleźć na stronach dedykowanych poszczególnym przeglądarkom:
  1. Użytkownicy, którzy po zapoznaniu się z informacjami dostępnymi w Serwisie, nie chcą aby pliki cookies pozostały zachowane w przeglądarce internetowej urządzenia, powinni usunąć je ze swojej przeglądarki po zakończeniu wizyty w Serwisie.
  1. Pliki cookie wykorzystywane przez Serwis:
NazwaRodzajCzas wygaśnięciaCel zapisania
SessionIDSesyjnyKlucz sesyjny. Niezbędny
do działania aplikacji.
DomAuthSesIdSesyjnyKlucz sesyjny. Niezbędny
do działania aplikacji.
cookies_accteptedStały3 miesiąceOznaczenie
zaakceptowania polityki
cookies.