Polityka Prywatności
Działając na podstawie przepisu art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO), a także ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych niniejszym informujemy, iż:
- Jesteśmy administratorem Państwa danych osobowych jako naszych klientów. Poniżej wskazujemy
pełne dane Administratora:
INS Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wołczkowie (72-003)
przy ul. Różanej 7, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy
Szczecin-Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000754412, tel. 22 494 36 50, e-mail: biuro@ins-med.pl
W dalszej treści zwana także „Administratorem”. - Administrator nie ustanowił Inspektora Ochrony Danych. W sprawach dotyczących ochrony danych
osobowych oraz w celu realizacji Państwa praw prosimy o bezpośredni kontakt z Administratorem,
w tym w szczególności pod adresem mailowym: biuro@ins-med.pl - Państwa dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
- zawarcia i wykonania umowy ubezpieczenia – przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej
zakończeniu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO); - przygotowania oferty i podjęcia działań przed zawarciem umowy (podstawa prawna: art. 6
ust. 1 lit. b RODO); - przesyłania informacji handlowych w celach marketingowych w przypadku nieposiadania
ubezpieczenia zawieranego za pośrednictwem INS Services Sp. z o.o., jak również
w przypadku nie zawarcia umowy ubezpieczenia lub po rozwiązaniu umowy ubezpieczenia,
na podstawie Państwa zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO); - wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych związanych z zawieranymi umowami
(podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO); - marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych INS Services Sp. z o.o.
oraz ewentualnie w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z
zawartą z Państwem umową ubezpieczenia – podstawą prawną przetwarzania jest
niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu INS Services Sp. z
o.o., przy czym uzasadnionym interesem INS Services Sp. z o.o. jest dostarczanie klientom
informacji o produktach ubezpieczeniowych i innych produktach finansowych oferowanych
przez INS Services Sp. z o.o., a także możliwość dochodzenia przez niego roszczeń oraz
obrony przed roszczeniami wynikającymi z zawartej umowy ubezpieczenia (podstawa
prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO); - w celu wznowienia umowy ubezpieczenia po wygaśnięciu ochrony – podstawą prawną
przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych osobowych do realizacji prawnie
uzasadnionego interesu administratora w postaci marketingu bezpośredniego usług
własnych (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO); - przy czym podanie danych osobowych w związku z zawieraną umową jest konieczne
do zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia oraz do dokonania oceny ryzyka
ubezpieczeniowego – bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy
ubezpieczenia. Natomiast podanie danych osobowych w celach marketingowych
jest dobrowolne; - badania poziomu zadowolenia klientów z oferowanych przez nas usług, planowania rozwoju,
tworzenia zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne Administratora, jako
realizację naszego prawnie uzasadnionego interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- zawarcia i wykonania umowy ubezpieczenia – przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej
- Czas przetwarzania danych:
- Dane osobowe są przechowywane przez cały czas trwania umowy ubezpieczenia
i po jej wygaśnięciu, ustalony na podstawie odrębnych przepisów prawa, w tym przez czas
niezbędny do dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami przez INS Services Sp. z o.o. - W przypadku Państwa danych wykorzystywanych do celów marketingu bezpośredniego,
INS Services Sp. z o.o. przestanie wcześniej przetwarzać dane, jeżeli zgłosicie Państwo
sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych w tym celu. W zakresie, w jakim podstawą
przetwarzania danych jest zgoda, Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu jej
wycofania lub dezaktualizacji Państwa danych.
- Dane osobowe są przechowywane przez cały czas trwania umowy ubezpieczenia
- Państwa dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom:
- Podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, uczestniczącym w wykonywaniu
naszych czynności:- obsługującym nasze systemy informatyczne lub udostępniające nam narzędzia
informatyczne, - podwykonawcom wspierającym nas w świadczeniu usług dla naszych klientów na
podstawie zawartych umów, w tym w szczególności towarzystwom ubezpieczeniowym, - podmiotom świadczącym nam usługi administracyjne, księgowe, konsultacyjne, pomoc
prawną,
- obsługującym nasze systemy informatyczne lub udostępniające nam narzędzia
- Innym administratorom danych przetwarzającym Państwa dane we własnym imieniu, w tym
w szczególności: podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, podmiotom
prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze). - Podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
(w tym organów administracji publicznej).
- Podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, uczestniczącym w wykonywaniu
- Państwa uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych:
Zapewniamy spełnienie wszystkich Państwa praw wynikających z RODO, tj. dostępu do danych,
możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, w sytuacji ustania celu ich
przetwarzania, w przypadkach określonych w przepisach RODO. Przysługuje Państwu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od INS Services Sp. z o.o. Państwa danych
osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu
maszynowego. Możecie Państwo przesłać te dane innemu administratorowi.
Z uprawnień tych możecie Państwo skorzystać między innymi:
- kiedy zauważycie, że dane są niekompletne lub nieprawdziwe;
- gdy dane są już zbędne do celów, dla których zostały zebrane możecie cofnąć swoją zgodę na
ich przetwarzanie lub zgłosić sprzeciw wobec ich przetwarzania; - kiedy zauważycie, że dane są nieprawidłowe możecie żądać ograniczenia przetwarzania
danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych.
Macie Państwo prawo żądać ograniczenia przetwarzania danych, jeśli:
- dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziecie chcieli, aby zostały usunięte;
- dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne do obrony lub dochodzenia
roszczeń, lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z INS Services Sp. z o.o. korzystając
ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.
Ponadto macie Państwo prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez INS Services
Sp. z o.o. Waszych danych osobowych do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
- Wycofanie zgody na przetwarzanie danych:
W sytuacjach, w których podstawą przetwarzania danych jest Państwa zgoda, może być ona cofnięta
w każdym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem czynności
przetwarzania Państwa danych dokonanych przed cofnięciem zgody.
- Profilowanie danych w sposób zautomatyzowany:
Informujemy, że Państwa dane mogą być profilowane w sposób zautomatyzowany, w szczególności
w celach marketingowych, prowadzenia badań, oceny zainteresowań i preferencji zakupowych,
w tym oferowania produktów i usług w oparciu o przypisane Państwu preferencje, a także
do wewnętrznych analiz.
Do profilowania będą wykorzystywane następujące kategorie danych: informacje o produktach
i usługach, sposobie korzystania z nich, informacje o płatnościach, informacje zawarte w plikach
cookies, informacje o adresach elektronicznych (odwiedzanych podstronach), informacje
o używanych urządzeniach.
Mają Państwo prawo w każdym momencie do wyrażenia sprzeciwu na profilowanie Państwa danych
w sposób zautomatyzowany. W chwili złożenia sprzeciwu, Państwa dane nie będą już podlegały
takiemu profilowaniu.
POLITYKA COOKIES
- Administrator gromadzi informacje pozyskiwane automatycznie – logi systemów (tzw. rejestry zdarzeń), zawierające w szczególności publiczne adresy IP użytkowników odwiedzających Serwis i korzystających z usług świadczonych w ramach Serwisu. Logi systemów wykorzystywane są przez Administratora do celów statystycznych. Zbiorcze podsumowania w postaci statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących użytkowników odwiedzających Serwis.
- Administrator, stosownie do przepisów art. 173-174 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2018.1954 t.j. ze zm.), informuje o wykorzystywaniu anonimowych plików cookies, które służą do zbierania informacji dotyczących korzystania przez użytkowników z Serwisu.
- W Serwisie wykorzystywane są pliki cookies – pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika i służące do korzystania ze stron Serwisu.
- Celem wykorzystywania plików cookies przez Serwis jest dostosowanie zawartości Serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania z Serwisu.
- Za pomocą technologii cookies zbierane są jedynie anonimowe dane statystyczne o użytkownikach. Informacje uzyskiwane dzięki plikom cookie nie są przypisywane do konkretnej osoby i nie pozwalają jej zidentyfikować.
- W trakcie odwiedzania Serwisu do urządzenia końcowego użytkownika wysyłany jest co najmniej jeden plik cookie w celu jednoznacznego zidentyfikowania przeglądarki. Informacje przesyłane przez przeglądarkę użytkownika są automatycznie rejestrowane przez Serwis.
- Pliki cookies, przechowywane przez nie informacje oraz uzyskiwanie dostępu do tych informacji nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym lub
- oprogramowaniu zainstalowanym na tym urządzeniu.
- Użytkownik może w dowolnym momencie w swojej przeglądarce zmienić ustawienia lub wyłączyć obsługę plików cookies, może to jednak spowodować niepoprawne funkcjonowanie Serwisu.
- Jeżeli użytkownik nie dokona zmiany domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie dotyczącym plików cookies, pliki te zostaną umieszczone na urządzeniu końcowym i będą wykorzystywane zgodnie z zasadami określonymi przez dostawcę przeglądarki internetowej.
- Informacje na temat zarządzania plikami cookies w poszczególnych przeglądarkach – w tym w szczególności instrukcje zablokowania odbierania plików cookies – można znaleźć na stronach dedykowanych poszczególnym przeglądarkom:
- Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl,
- Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka,
- Opera: https://help.opera.com/pl/latest/web-preferences/#cookies,
- Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4468242/microsoft-edge-browsing-data-and-privacymicrosoft-privacy,
- Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-managecookies,
- SafarI: https://support.apple.com/pl-pl/HT201265.
- Użytkownicy, którzy po zapoznaniu się z informacjami dostępnymi w Serwisie, nie chcą aby pliki cookies pozostały zachowane w przeglądarce internetowej urządzenia, powinni usunąć je ze swojej przeglądarki po zakończeniu wizyty w Serwisie.
- Pliki cookie wykorzystywane przez Serwis:
Nazwa | Rodzaj | Czas wygaśnięcia | Cel zapisania |
SessionID | Sesyjny | – | Klucz sesyjny. Niezbędny do działania aplikacji. |
DomAuthSesId | Sesyjny | – | Klucz sesyjny. Niezbędny do działania aplikacji. |
cookies_acctepted | Stały | 3 miesiące | Oznaczenie zaakceptowania polityki cookies. |